Detalii Livrare

Detalii livrare comanda

Am plasat o comanda pe Confortzone.ro. Cum pot intra in posesia produselor pentru care am optat?

Produsele comandate de pe site-ul www.confortzone.ro se livreaza prin:

   Cargus (curierat rapid).
    Livrarea prin curierat poate fi urmarita utilizand numarul AWB* al comenzii online pe site-ul www.cargus.ro, sau telefonic, apeland 021.336.6036, 031.860.9874, 021 9874  (Call Center Cargus).

sau

    Fan Courier (curierat rapid).

    Livrarea prin curierat poate fi urmarita utilizand numarul AWB* al comenzii online pe site-ul www.fancourier.ro, sau telefonic, apeland 0742.55.22.33, 021 9336  (Call Center Fan Courier).


Care este termenul de livrare al produselor?

In cazul Cargus sau Fan Courier, produsele pot ajunge la destinatie in 24-72 ore de la procesarea comenzii.

Pentru Sobe (de gatit, de incalzit si gatit, tip centrala si seminee) perioada de livrare este mai mare (5-7 zile lucratoare) datorita faptului ca ele sunt voluminoase si necesita atentie la manipulare.

Termenul de livrare se discuta cu fiecare client in parte in momentul confirmarii comenzii, in functie de preferintele acestuia, metoda de livrare aleasa si stocul disponibil pentru produsele alese. Astfel, in cazul comenzii prin formularul online, un reprezentant Confortzone.ro va contacta clientul pentru confirmarea comenzii plasate pe www.confortzone.ro, precum si pentru stabilirea detaliilor de livrare.

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.

In situatia in care produsele dintr-o comanda provin din depozite diferite este posibil ca acestea sa nu ajunga la dvs. in acelasi moment. Ele vor ajuge la dumneavoastra in mai multe etape. Plata se va efectua pentru fiecare colet primit in situatia in care plata se face ramburs. Nu se percep taxe suplimentare in situatia in care comanda este impartita in mai multe colete.


Care sunt costurile de livrare?

In cazul in care ati plasat o comanda pentru alte produse, exista si o mica taxa de transport:

   21 lei primul Kg cu Urgent Cargus sau 32 lei primul Kg cu Fan Courier

   + 1 leu pentru fiecare Kg suplimentar TVA inclus in localitatile in care figureaza agentii de curierat rapid Cargus sau Fan Courier ;

Exista posibilitatea de Deschidere colet la livrare, aceasta optiune costa 8 lei (tva inclus). Aceasta optiune o puteti confirma telefonic operatorului care va preia comanda. Comanda initiala se calculeaza fara aceasta optiune! Aceasta optiune nu este obligatorie si se ofera doar contra cost.

In cazul platii la livrare (plata ramburs), curierul va elibera o dovada a incasarii, act care inlocuieste chitanta fiscala.

Pentru a vedea localitatile aflate sub acoperirea Cargus pentru care nu sunt percepute taxe suplimentare pentru kilometri exteriori, click
aici.

Pentru a vedea localitatile aflate sub acoperirea Fan Courier pentru care nu sunt percepute taxe suplimentare pentru kilometri exteriori, click aici.

Verificarea coletului de catre clientul destinatar se va face in limita a 5 minute si se va face din punct de vedere vizual si nu tehnic. Dupa vizualizare, clientul destinatar poate opta pentru a primi coletul si de a achita taxa de ramburs sau poate refuza livrarea.

IMPORTANT!


Pentru localitatile in care nu exista agentii de curierat rapid Cargus sau Fan Courier, se va calcula o taxa in functie de kilometri exteriori suplimentari (1 leu/Km TVA inclus), taxa care va fi adusa la cunostinta clientului, de catre un operator Confortzone.ro.

Ce se intampla daca primesc un produs deteriorat?


Produsele pe care Confortzone.ro le expediaza clientilor sai prezinta un ambalaj original, sigilat, iar coletul trimis catre destinatia finala va contine, pe langa produse, factura fiscala si certificatul de garantie*.

In cazul in care primiti un produs al carui amabalaj este deteriorat, sunteti rugat sa verificati produsul in prezenta agentului de curierat.
Daca produsul prezinta deteriorari, nu preluati coletul si urmati procedura indicata de catre firma de curierat.
Pentru a solutiona problema in cel mai scurt timp posibil si pentru ca dumneavoastra sa intrati in posesia unui produs conform, sunteti rugat sa ne aduceti la cunostinta, imediat ce constatati nereguli cu privire la starea produsului comandat.

*Exista cazuri in care factura fiscala poate ajunge la destinatie mai tarziu decat produsul comandat. Acest lucru se datoreaza faptului ca o parte dintre produsele comercializate de catre Confortzone.ro sunt livrate direct din depozitele furnizorilor.
Acest decalaj intervine in momentul in care produsul si factura nu sunt expediate simultan. Mai exact, furnizorul expediaza clientului produsul comandat de pe Confortzone.ro, elibereaza factura fiscala pe care o trimite la sediul Confortzone, urmand ca Confortzone.ro sa o expedieze mai departe clientului.
Deci, intarzierea este data de timpul de asteptare a facturii fiscale trimisa de la furnizor la sediul Confortzone.
La cererea clientului, factura fiscala stampilata si semnata, conform cu originalul, poate fi expediata electronic.

Ce ar mai trebui sa stiu?

Firmele de curierat se angajeaza sa livreze marfa doar pana acolo unde permite accesul auto, agentii de curierat neavand obligatia de a livra produsele la usa clientului sau in incinta imobilului clientului.

Pentru orice fel de alte informatii referitoare la procesul de livrare va rugam sa ne contactati la: 0771.767.312

* AWB reprezinta documentul care insoteste orice expediere; prevede un cod unic de identificare care permite urmarirea expedierii coletului. Numarul AWB este vizibil in contul clientului creat pe Confortzone.ro, imediat ce comanda a fost procesata.